Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
24 novembre 2006

Shitje personazhesh te bera nga nje artiste

poup_es_et_doudousFtese per ata qe jetojne ne Paris

Te shtunen 9 dhjetor deri te djelen 10 dhjetor 2006
nga ora 10 deri ne oren 19 ne

56 avenue Jean Jaurès 75019 PARIS M° JAURÈS
ne oborr shtepia majtas
01 74 30 21 80
06 32 46 90 41
http://mariellebazard.canalblog.com

Marielle, ben nje shitje private. Te gjithe ata qe jane te interesuar mund te shkojne direkt tek adresa e mesiperme

Publicité
Publicité
Commentaires
T
Vertet eshte nje cik e veshture te lezosh blogun tend por me shpresen qe mund te krijojme nje rrejt te vertete me blogje nga te gjitha vendet dhe ku mund te shkembejme mendimet me pelqen si ide.<br /> Se shpejti virtualisht ose fizikisht <br /> tena
N
Faleminderit për vizitën, fillimisht. Së dyti, sinqerisht gëzohem që mund të komunikojmë. E pata ubuluar edhe unë bllogun tënd përa pak kohësh por, mungesa e kohës, ka bërë që të mos e kem vënë në bloggun tim. Së shpejti. Sa për gjuhën, ke të drejtë. E nisa fillimisht të shkruaj vetëm në shqip. Mirëpo, e zbuluan disa bloggeristë grekë dhe shumë prej tyre më lutën të shkruja dhe në greqisht pasi, kohëpaskohe, edhe kam shkruar në organe të ndryshme këtu ose edhe kam botuar krijime.Kësisoj, shkruaj më shumë në greqisht. Së shpejti veç, mendoj të bëj një blogg vetëm në shqip. Sërish përshëndetje dhe qëndrim të këndshëm në qytetin e dritave!
T
Faleminderit per komplimentin. Une nuk e kam vizituar qytetin tend mgjth kam kaluar jo larg (isha ne Albi kete vere). Vertet qe kam fat te jem ne Paris mgjth shpesh eshte i lodhshem dhe i shume i madh. <br /> edhe une te perqafoj se mund te themi qe u prezanntuam. Dhe se shpejti duke u shkruajtur ose prej te verteti.
S
pershkrimin e parisit e bene aq te detajuar dhe te bukur, sa ndjen keanqesi ta lexosh.<br /> jam nje bashkombase, e hedhur nga ereat ne Toulouse, (e thene nder nesh, un grand Village) qe shpesh ndjen mall per te degjuar apo lexuar gjuhen meme.<br /> <br /> te perqafoj,<br /> edhe pse ste njoh.<br /> Silvana
Publicité