Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
20 janvier 2007

Shoqata e miqësisë Francë - Shqipëri

site_alKlikoni tek ikona për tu njohur me sitën e shoqatës shqiptaro - franceze dhe aktivitetet që ajo organizon (sidomos në Paris !). Sita është një çik e vjetër por ajo egziston. Unë do mundohem t'ju informoj për të gjitha aktivitet që zhvillohen dhe përshtypjet nëse marr pjesë.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
Une mendoj qe ambasatat dhe shoqatat e miqesise jane dy gjera te ndryshme dhe qe kane misione te ndryshme dhe sidomos duhet te kete organizata te pavarura. Nuk dua te them me kete qe ambasadat tona luajne rolin qe duhet gje qe çdo shqiptar jasht shtetit duhet ta kete vene re.
E
S'do te ishte mire qe te ishin perfaqesite diplomatike (ambasadat)ta benin nje pune te tille???<br /> Shoqatat jane(axhornimi i fundit i tyre:....2005 :(
T
N.Ago - ju akoma borxh takimin me Kadarene ketu ne Paris mgjth une pashe vetem nja gjysem ore nga fundi. Kam mare ca foto dhe kam filluar te shkruaj veç duhet ta mbaroj !<br /> Eni, francezet jane te forte ne krijimin e shoqatave dhe punojne goxha ne menyre vullnetare. Edhe ne Turqi duhet te kete mbase vetem duhet kerkur se edhe une e zbulova nga nje kolege franceze me origjine shqiptare (prindrit nga Maqedonia)<br /> Edrus - Ndaj dhe ne jemi ketu dhe me behet qejfi se blogjet ne shqip ose te krijuara nga shqiptare lindin pothuajse çdo dite. Edhe ne Itali, normalisht duhet te kete nje shoqate te miqesise, veç duhet pare sa aktuve eshte dhe çfare mund te behet me shume.
E
eshte megjithmend per te ardhur keq,ne shekullin e 21,ne eren e internetit,per ne shqiptaret akoma mjeti me i mire i shperndarjes se informacioneve eshte tam-tami i fjeles se kaluar goje me goje dhe jo ajo qe duket qe te ishte me natyralja:informacioni elektronik. E thashe kete,sepse para disa kohesh u be nje koncert me kengetare shqiptare..........te gjithe ata qe rrinin te klubi e dinin :(...............
E
shume interesante kjo Tena..edhe une po pres me padurim informacione.me thene te drejten ma bere zili..ketu s'ka ende nje te tille..
Publicité