Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
30 janvier 2007

Për një alternativë ndriçimi

SoltysNjë sitë interesante që zbulova sot (klikoni tek fotografia) : Bëhet flalë për një firmë të re franceze që ka fituar një çmim inovimi në vitin 2005 për produktin që prodhon. Shpikja e kësaj firme është  një bateri që ngarkohet me një panel të vogël diellor. Kjo bateri ushqen një llampë. Përdoruesit e këtij produkti janë vendet e zhvilluara ashtu  si dhe vendet në zhvillim.

90 euro llampë e thjeshtë bashkë me baterinë diellore dhe panelin. Deri 820 euro tetë llampa, bateria dhe paneli diellor 6V dhe 2000mA. Tarifat .

Publicité
Publicité
Commentaires
T
shqipo, ne vendet ne zhvillim, ti duhet ta dish qe mundohen te bejne eksperimentime per te pare si jetohet ne kushte te veshtira (ha ha), ne fakt behet fjale kur iken me ekskursion dhe fle jasht me tenta (kamping) nuk e di si thuhet ne shqip.
S
interesante kjo:<br /> <br /> "Përdoruesit e këtij produkti janë vendet e zhvilluara ashtu si dhe vendet në zhvillim. <br /> <br /> 90 euro llampë e thjeshtë bashkë me baterinë diellore dhe panelin"<br /> <br /> e ku do i gjejne 90 euro ne vendet e zhvilluara? dmth prape me kandil ata, u rrofte ktyne francezve qe do marrin cmimin
T
Elais, une mendoj që ne nuk kemi zgjidhje në atdhe për dritat. Central nuklear, është e pamundur, nafta po është problem në përgjithësi dhe mbas nja dhjetë vjetësh do të jetë e vështirë përt të gjithë. Unë besoj më shumë në këto zgjidhjet alternative edhe për të ngarkuar më pak rrjetin p.sh. Nejse duhet të ketë një vullnet politik ose nje shoqatë jo qeveritare që të investoj në këto zgjidhjet alternative.<br /> <br /> Edrus, shyqyr që u duke se na bërë merak. Kam përshtypjenqë serveri i canalblog është shumë i ngarkuar në darkë. Unë zakonisht kur bëj shkrime të gjata, i bëj nëword dhe pastaj i paste në komentin. Më dërgo një mesazh memeil dhe unë e botoj, përndryshe.
E
bera tre 'hartime' dhe s'mi mori :(<br /> u pa puna,do shkruajme me njerroksha si e.T tani :)
E
edhe postin tim mezi e mori. e shkruajta 7 here te njejten fjali.
Publicité