Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
2 février 2007

Një blog i ri siç kisha premtuar

Ja më në fund një blog i ri ku mendoj të regjistrojmë të gjitha blogjet e shkruajtura nga shqiptarë ose mbi Shqipërinë.

Nëse keni sygjerime mbi pamjen e jashtme dhe të brëndshme të blogut më shkruani direkt me meil ose një koment, në këtë blog ose në të riun.

Ju uroj të gjithëve një fundjave të këndshme.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
mireserdhe simbad dhe me behet qejfi kur gjej shqiptare qe mundohen te komunikojne. Une do ta ve blogun tend tek blogu i lidhjeve shqip, me shkruaj vetem nese nuk je dakord dhe do doja te me dergoje nje fotografi te blogut ose tenden.
S
Urime per kete blog te ndertuar shume bukur dhe shume interesant.Nderkohe,ju falenderoj qe keni pare timin dhe me keni lene nje shenim.Eshte mire te mbajme vazhdimisht kontakte.Une banoj ne Bordo dhe blogu im eshte nje "hobby"ku une hedh shenime me mbresa te ndryshme,kryesisht te natyres artistike e sidomos letrare.Ne konkursin e fotografise,kam nisur edhe une nje foto,po pate mundesi shih ne se eshte perfshire edhe ai mes fotografive te tjera.Ju dergoj pershendetje miqesore si edh shume pergezime per blogun tuaj<br /> Simbad
T
e.T. shko tek kjo adresa : http://blogshqip.blogspot.com/search/label/Kontribuoj<br /> ose me dergo nje mail ku pershkruan nje çik blogun tend dhe nje fotografi qe prezanton blogun, pastaj do te mundohem te te zgjidh problemin. adresa mail eshte tetenah@gmail.com
E
te me ndjesh por nuk kam kuptuar se ç'duhet te beje une, qe te me shenoni dhe mua.
T
Zakonisht nuk lidhem shume ne fundjave ne in ternet dhe nga ana tjeter ne darke eshte e pamundur, rrjeti eshte shume i ngarkuar. <br /> Per blogun tim, nuk kam vendosur nje fotografi. Japim fjalen do ta botoj neser (sot nuk mund as te lidhem tek blogu).<br /> Me e rendesishme, mail im eshte tetenah@gmail.com edrus kerkoj falje veç ty te kam derguar nje mail direkt. Korrigjimi prape neser.<br /> Elais edhe ty japim fjalen per neser.
Publicité