Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
2 mars 2007

Kompanjia - Robert LITTELL

littell

Prezantimi nga botuesi (në frëngjisht) : Një përzjerje mjeshtërore mes realitetit dhe fiksionit, heronj romanesh dhe persona historik ky roman ambicioz na zbulon mekanizmat e funksionimit të organizatës më sekrete deri më sot CIA. Një saga, qe përqafon historinë e pothuajse një gjysëm shekulli. Ky libër ngre perden mbi disa episode shumë të rëndësishme të historisë moderne : Budapest 1956,  Kuba 1961, Afganistan 1983 dhe Rusi 1991.

Mendimi im :
paraprakisht, për të filluar këtë libër duhet të interesohesh për spiunazhin në përgjithësi dhe për luftën të quajtur « Të ftohtë » mes komunizmit dhe socializmit kapitalizmit në veçanti.. E dyta nuk duhet patur frikë nga librat me shumë faqe dhe më e rëndësishmja duhet patur kohë për të lexuar. Në fakt libri është shumë ineresat dhe lexohet mirë, për më shumë që ka dhe një episode mbi Shqipërinë. E këshilloj për pushime duke u nxirë në diell. Për të qënë më serioze, ëshët një analizë dhe përshkrim shumë interesant mbi këtë periudhe që u instalua më ‘45, pas luftës dhe që sot merr forma të ndryshme: raporti mes njeriut, shtetit, nacionalizmit, ideologjisë… (më shumë në anglisht dhe italisht)

Publicité
Publicité
Commentaires
T
Adi, nuk e merr dot me mend sa me ben qejfin me komplimentat dhe eshte e vertete qe kam qejf te shkruaj mgjth jam, dhe do te mbetem, gjithmone nje fillestare.
A
Po ti o goce paske dhunti per gazetare. I ben sh. te bukur artikujt ditore; me sh. zgjuaresi dhe me sh. humor. Me pelqejne sh. dhe habitem ku e gjen kohen per keto. Rrofsh! Sa here qe kam kohe, i hedh nje sy blogut tend dhe kenaqem. Dhe te them te drejten te xhelozoj pak se, une kam mbaruar shkollen per letra e ti po shkelqen ne kete fushe. Suksese!
T
Adi, mireserdhe ne kete blog me komente (!) nje çik me ndihmen time po nejse.<br /> <br /> Tjetri nuk ka ndryshuar dhe nxitohet. Do ta korrigjoj gabimin, ke te drejte per kete vrejtjen.
A
O Tenete, te kam thene qe me pelqen sh. blogu yt. Tek ky qe po lexoj sot, mos do te thuash se lufta e ftohte u zhvillua midis kapitalizmit dhe komunizmit ( socializmit ) ?
T
Joni, ta keshilloj ta lexosh ne avion kur te vish ketej nga Europa. Shqiperia permendet per nje aksion te CIA per te permbysur regjimin komunist ne 45.<br /> <br /> Toni, jo nuk njoh site piraté veç mund ta gjesh okazioni qe eshte shume lire.<br /> <br /> Eda, nuk e di nese do te te pelqeje se eshte vertet mbi spiunazhin.
Publicité