Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
6 mars 2007

Si konsultoni ju blogjet çdo dite ?

blogarithm_logo_betaKa disa kohë që lidhjet në këtë blog jënë lënë vërtet mbas dore. Në fillim mundohesha që lista të ishte sa më e plotë dhe e klasifikuar mirë. Problemi ishte që harxhoja shumë kohë duke klikuar majtas dhe djathtas dhe humbisja kohë se blogjet nuk ndryshojnë çdo orë. Më pas vendosa lidhjet rss ne blogun tim, katastrof, shumë shpesh blogu bllokohej fare dhe as artikujt nuk afishoheshin. Më në fund gjeta këtë sitën BlogRithm që për blogjet që indikon, të dergon një mail. Shumë intresant, mund ta provono është gratis. Problemi është që ndryshimet vijnë me vonesë të rreth 24 orë.

netvibes

Më në fund më duket se e gjeta, bile edhe blogues të tjerë e përdorin. Sita quhet Netvibes dhe duke u lidhur me një mail dhe një paskalim secili mund ta parametrojë sipas dëshirës. Mund ta provoni me blogjet të regjistruara ne blogun Lidhje Shqip. Futuni me mailin : blogshqip@yahoo.com dhe fjalëkalimin blogshqip

Publicité
Publicité
Commentaires
S
ah mi tjetri, na falni. me duket t'a shpjegova te blogu im kur le nje koment te ngjashem?
T
shqipo eshte shume anglisht fraza jote per me shume qe tjetri perdor frengjishten ne te perditshmen per gjithshka teknike.
S
une per vete regjistrohem dhe i hap "feeds" direkt nga browser
E
Tena,po sikur t'a kene lene vete ashtu??<br /> Gjithsesi,meqe jane blogje qe me interesojne,i kontrolloj vazhdimisht ;)
T
eni, ndaj me dergo nje mail nese gjen blogje te tjera shqip. Ne fakt per momentin kam plot blogje qe duhet ti vendos tek lidhjetshqip por nuk kam shume kohe.<br /> <br /> edrus, normalisht shkruaju bloguesve dhe te zotet e blogut mund ta zgjidhin problemin se jane edhe vete te interesuar dhe mbase nuk e dine qe nuk ju funksionon ky lloj sherbimi tek blogu i tyre.
Publicité