Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
28 mars 2007

Probleme informatike

probinfo

Kur fillova të shkruaja blogun, nuk bëra një studim të thelluar dhe të menduar mbit të gjithë ato sita që jepnin këtë mundësi. Si fillim dhe përfundim, zgjodha të parën që një shoqe më këshilloi dhe hop krijova blogun tim të dashur. Sot nuk e di nëse po të rifilloja do të zgjidhja të njëjtin apo jo, ndërkohë nuk njoh avantazhet dhe disavantazhet e të tjerave. Një gjë është e sigurt, canalblog nuk i ka punët mirë. Rifreskimi i faqeve jo sistematik, komente të humbura, lidhjet rss të blokuara  etj etj. E para më falni për zgjedhjen, e dyta kush mund të më jepte një këshillë nëse duhet të ndërroj strehë dhe e fundit, këto dy programet në fotografi, kanë ndonjë influencë ?

Publicité
Publicité
Commentaires
A
non il a l'aire tres fou d'ailleure ,c pas normale parcourir tt cet distance en velo,mais bon on va voir s'il sais se debruoiler là bas en albanais.<br /> bonne soirée
T
amour, il n'a pas l'aire !
A
je eu ton mesage ,mes parents ont une tres grande maison à Sr mais ils ne parlent pas du tout francais (si cenest un peut du anlgais et italien)<br /> il n'a pas du tt problem pr loger cet jeune francais chez moi à sr.jai son mail et vais voir comment s arrenger<br /> au moins qu'il nest pas un fou ou malade et casse tt chez moi
E
Nje 'vend' tjeter ku mund te hapesh nje blog:Zorpia<br /> e vecanta e ketij siti??-tregon dhe se kush eshte ne linje nga blogerat e tjere........dhe rrofte muhabeti :)
T
selfi, do ti provoj statistikat qe me ke shpjeguar. <br /> <br /> rrofsh per blogun qe me dergove adresen dhe ne fakt edhe une e zbulova sot dhe nuk e di pse por kam pershtypjen qe e kemi pare ne te njejtin vend.
Publicité