Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
19 avril 2007

Ekspozitë në Paris të artistëve nga Kosova

Frédérique Duversin                                         Luan Mulliqi
Drejtoreshë e Qendrës Kulturore                         Drejtor i Galerisë së Arteve
të Kosovës në Paris                                         të Kosovës

Ju bëjmë ftesë që të na nderoni me pjesmarrjen tuaj në hapjen e ekspozitës

Dhjetë artistët Kosovarë

Të enjten 3 maj 2007
prej orës 18 deri në orën 20 e 30
në praninë e
z. Astrit Haraçia
Ministër i Kulturës në Qeverinë e Kosovës

Ekspozita do të mbahet prej 4 deri me 13 maj 2007 prej orës 14 deri në orën 19

Cité Internationale des Arts                            Ju lutemi të rezervoni
18 rue de l’Hôtel de Ville, Paris 4°                    Telefoni : 06 31 16 63 06

Shpërndani informacioni kush të mundet dhe sigurisht pjesmarrje për ata që ndodhen nga këto anë. Unë do ta vizitoj ekspozitën dhe do shkruaj besoj. Për ekspozitën e fotografive të artistëve shqiptar, nuk kam të reja por shpresoj së shpejti do kem një datë.

Publicité
Publicité
Commentaires
+
ju pershendes me vije keq qe nuk mundem te jem pjesmarres ketu po kisha dasht te jem me shum knaqesi ju uroj dhe ju vlersoj me nje not te mir un jam 19 vjecar jam nga kumanova ket her nuk do mundem te marr pjes po heren tjeter kisha dasht te jem pjesmarres nese mundet me lejen e juaj qe te keni nje mister nga kumanova kam marr pjes ne nje show cka asht mbajtur ne maqedoni gjegjesisht ne shkup qe quhejte TI VENDOS nen udheheqej te rifat avdijut ku kam qen njeri nga me te miret e grupit qe kishim si top modelat qe ishim nese mundet te komunikojm ne ket adres ylli_kumanovar@hotmail.com besoj se me kuptoni ju pershendes
T
Do mundohem te shkoj se nuk jam sh e sigurt. Tjetri nuk ka sh kohe ne keto momente.
E
Duket ide e bukur. Shpresoj te kenaqesh gjate vizites.
Publicité