Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
23 mai 2007

Energjia

bateriaMendoj që të gjithë kemi një histori me bateritë. Gjithomë kur mbarojnë nuk kemi më në shtëpi. Kjo është faza e parë. Faza e dyte, qe mua nuk ma ka zgjidhur problemin, janë bateritë që karikohen. Çmimi është një çik i shtrenjtë veç mendon që nuk është i keq si investim: 1. do të kesh gjithmonë bateri të karikuara në shtëpi dhe 2 blerja është një herë dhe jo n herë (n nga 1 në infinit). E keqja është që gjthmonë je me vonesë dhe nuk ke kohë të ngarkosh bateritë. Një varian më i evoluar, bateritë e integruara në aparat, p.sh. celulari, axhenda elektronike. Veç tjetri që është gjithmonë duke vrapuar ose duke bërë 100 gjëra dhe duke përfunduar -100, ose harron të ngarkojë celularin, ose e harron celularin ose të dyja menjëhere. Atëhere më duket se zgjidhja magjike po afron, mbas dy vjetësh, aparatet e vogla si telefoni, radioja, axhenda do të kenë një bateri diellore të integruar. Rroftë teknika dhe progresi.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
edrus, kisha degjuar per kompjuterin me manivel veç nuk i dija detajet. Per dy menyrat e tjera, eshte hera e pare qe degjoj mgjth me intereson si subjekt. Rrofsh ti.
E
Tena, nese kerkon qe te gjesh ndonje zgjidhje tjeter, ka edhe karikabaterie me manivele (i mban mend ata telefonat e vjeter ne Shqiperi??) qe dy tre xhiro te maniveles te japin nje autonomi prej gjysem ore per kompiuterin portatile :)<br /> Zgjidhje te tjera??<br /> - nje sistem me susta dhe me bobina qe 'fshihet' ne takat e kepuceve dhe qe shfrytezon peshen e trupit te njeriut per te vene ne levizje mekanizmin , qe nga ana e tij gjeneron rrymen elektrike.<br /> -Paneli solari te integruar ne veshjet (nganjehere te vendosur dhe nga stiliste te njohur per te krijuar veshje hitech)
T
Eni, une bleva me sh qejf nje axhenda elektronike te cilen nuk e perdor me se e kisha me sh te shkarkuar se sa te ngarkuar dhe shpesh harroj celularin ne shtepi duke u ngarkuar ! Ndaj dhe lajmi mu duk i rendesishem.
E
edhe une si Elaisi them ..<br /> Tena mbase dhe amini im ben diçka:))<br /> <br /> tmerri im me i madh eshte tme mbaroj bateria e aparatit fotografik sidomos kur kam dale per safari:((
T
Elais nuk e besoj qe mjafton por po ndihmoi po ja fus edhe une me nje amin.
Publicité