Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
1 juin 2007

Ditëlindja

ditelindjaE blogut jo e imja që e mbaj sekret për momentin, ne fakt kjo e fundit është një çik larg për momentin.

Zbulova botën e blogut, u bë pak më shumë se një vit dhe sepse ideja mu duk shumë e mirë, fillova edhe unë një nga Parisi. Fillimet ishin një çik me hezitim dhe vetëm në momentin e zbulimit të miqve blogues ose jo, nga gjithë bota që vinin më shikonin, sot mundohem të botoj diçka pothuajse çdo ditë.

Ja kushtoj këtë artikull të gjithë vizituesve.

Mirësevini dhe mirardhshit.

Publicité
Publicité
Commentaires
A
Tena urimi vjen pak me vonese ... por me mire vone se kurre thomi neve :):P<br /> <br /> Kjo per arsye se sapo e kam zbuluar kete blog dhe me duket interesant ... me meson e me ve ne dijeni per gjera ne lidhje me Parisin mgjthse banoj shume prane tij :);)<br /> <br /> A+
T
po ju pergjigjem me nje çik vonese se kjo fundjave nuk me la as nje minute para kompjuterit.<br /> <br /> Elais: per dashurine.<br /> strangeMan: shpresoj te kem mundesi te blogoj akoma ca kohe.<br /> shqipo, edhe une kam te njejtin parim per festat.<br /> edrus: na more vogelush.<br /> N.Ago - faleminderit<br /> Nela, mireserdhe dhe shpresoj te te shikoj shpesh.
N
Atehere, edhe pse pak dite me vonese, Gezuar Ditelindjen e Blogut!!! Eshte hera e pare qe e vizitoj kete blog, fare rastesisht, ja ashtu duke u endur nga njeri site ne tjetrin, dhe s'kam shume kohe ta eksploroj. Megjithate, ju dergoj te gjitheve ju qe jeni larg nje pershendetje nga Tirana! Dite te mbare.
N
edhe nga unë, për jetëgjatësi të blogut.
E
Shqipo, mjaftonte nje here per urimet :P<br /> Elais: Autoria e ketij blogu e feston 18 vjetorin c'do vit :))
Publicité