Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
14 juillet 2007

Kujdes nga overdoza

75%How Addicted to Blogging Are Y

Nuk hezitova asnjë minutë për të bërë këtë testin. Zakonisht nuk i kam qejf testet, pyetjet nuk më duken shumë të mira dhe përgjigjet asnjëhere të kënaqshme. Veç ka gjithmonë përjashtime, ky ka të bëj me blogun dhe duke parë sa kohë i dedikoj, e mendoni edhe vetë që u hodha menjeherë me vrap. Rezultatet flasin vetë !? Po ju ku jeni me sëmundjen ? për të bërë testin, klikoni tek figura.

Na falni për anglisht jo folësit veç nuk është faji im e gjeta këtu.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
belle, ne fakt une do te doja te otimizoja kohen qe merrem me blogun(blogjet) me shume se sa ta abandonoja fare se me pelqen si ide.
B
74%...nje perqind me pak se ty Tena:)) Na ka hyre krimbi te gjitheve mgjth kam pershtypjen qe nje dite kjo doze do ulet, te pakten shpresoj:))<br /> <br /> Jave te mbare!
T
eni, te uroj nje jave te kendshme tashme.<br /> shqipo e keqja eshte qe nashti e di ti.<br /> Elais, si e mashtrove doktorin ? (ha ha)<br /> buligo, as qe e kam idene veç 75% ^per veten mu duk nje çiçke si shume.<br /> EH ?
E
ja duken femijet e mire... :D bravo...keni akoma shpresa mbijetese... :D
B
une 67%, është nën apo mbidozë??!!!
Publicité