Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
18 juillet 2007

Një blog që rekomandoj.

Zakonisht nuk përzjej këtë blogun tim personal me blogun e blogjeve shqip veç sot po bëj përjashtim. Po ju sjell këtu pothuajse të njëjtën notë:

Blogun, Peizazhe të fjalës - ose natyra jo aq të qeta, e zbulova me ndihmen e selfmaderadio-s dhe gjëja e parë që më bëri përshtypje ishin artikuj e gjatë, veç sa fillon lexon njërin, do t’i lexosh të gjitha. Në këtë blog ka plot artikuj, njëri më interesant se tjetri dhe ajo që vlerësoj më shumë është një këndvështrim objektiv dhe të paanshëm mbi tema e trajtuara bile edhe atyre shumë polemike. Autori, i vetëquajtur xha xhai, mendoj që nuk mund të vetëgjente një pseudonim më të përshtatshëm. Këshillë praktike, lidhuni tek ky blog për të kaluar shumë kohë.

xhaxhai

Xhaxhai, që ju përgjigj menjëherë kërkesës sime për të folur për të, përdori një fjalë shqip që më pëlqeu : Blogostan, nuk më duket keq në vënd të fjalës blogosferë megjithëse kjo e fundit ka nota më moderne, çmendoni ?

Publicité
Publicité
Commentaires
T
Eno, nuk e di nese argumenti me Turqi brenda eshte i mire, nejse blogostan ngelet nje fjale qe te ben te buzeqeshesh sa here e lexon.<br /> <br /> nela, sepse besojme sh fort tek demokracia, nuk mund te zgjedhim vetem nje fjale por fjalen sipas deshires (ha ha).<br /> <br /> Xha Xhai, mireserdhe ne kete blog dhe shpresoj te ndesheme ne debate dhe aventura te tjera blogostike.
X
Tena, te falenderoj per fjalet e mira; sikurse falenderoj komentuesit e tjere, qe kane gjetur kohe ta vizitojne blogun. "Peizazhe te fjales" kerkon te jete nje perpjekje e disa blogtareve per te komentuar rreth ceshtjeve te ndryshme qe kane te bejne me shqiptaret dhe kulturen shqiptare. Tani per tani pjesa me e madhe e shkrimeve jane te miat, por shpresoj qe kjo te ndryshoje me kalimin e kohes...
N
Jam shume dakord me Enin, Tena, blogu s'kishte vertet te share. Shkruante shume bukur "xhaxhai". E lezetshme fjala blogostan, por ke pare ti qe na eshte mesuar veshi me fjalen blogosfere :)
E
ha ha interesante idea e xhaxhait..Stan dmth shtet ne osmanlishte me duket ,mbase dhe persisht nuk e di..di qe e perdorin ende ne Turqi..ndaj blogostan me pelqeu si ide se jo per gje por dhe ne i perdorim ende keto shprehje...<br /> sa i perket blogut te xhaxhait nuk ka te share vertet!
Publicité