Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
21 juillet 2007

Georges BRASSENS

brassensDeri tashti kam folur për qytetin, lajme të rejat dhe historira të vjetra, ndonjëherë për pak art veç akoma nuk kam folur për artistët dhe këngëtarët popullorë frances. Kur fillova të jetoja këtu, e kuptova sa pak e njohim kulturën popullore franceze ashtu si njohim mirë atë italiane p.sh.

Këngëtari më i njohur dhe më popullor, që pëlqehet nga të gjithë brezat është Georges Brassens [zhorzh brasëns] (duhet klikuar në kutinë në fillim të notës për të dëgjuar një këngë). I lindur më 1921, vdekur mw 1981, këngëtari ishte më shumë poet. Asnjëhere nuk mësoi as edhe solfezhin vetëm se duke respektuar traditën familjare, për çdo okazion në shtëpinë e tij këndohej, poezitë e tij i shoqëroi me një kitare. Në pamjen e parë këngët duken vërtet si poezi të kënduara veç nuk janë kaq të thjeshta si nga teksti ashtu edhe nga ana muzikore. Së shpejti një nga tekstet e tij veç e kam të pamundur t'i përkthej.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
salvatori, te dergova nje mail.<br /> <br /> strangeMAN, brassens perdor shprehje, histori dhe gjuhe popullore. Do mundohem se shpejti te vendos dy kenge qe i kendojne dashurise, njera ne menyre shume poetike dhe tjetra shume shqeto.
S
Sa keq me vjen qe nuk e njoh frengjishten. Nese Brassens ka pasur dimensionin poetik qe ka pasur De Andre, jam i bindur qe do ta dashuroja, sic dhe dashuroj krejtesisht thuajse cdo krijim te De Andrese, qe eshte absolutisht i preferuari im.
S
Po,e vertete,eshte hera e pare qe le nje mesazh.Edhe ti kishe lene nje mesazh tek blogu im,ku dhe tu pergjigja.<br /> Une très bonne semaine,ça commence mal avec la pluie à Paris,il tombe des cordes ce matin.
T
strangeMAN, me pelqeu shume artisti italian dhe besoj do blej diskun e tij, pasi degjova pothuajse gjithe mengjesin kenget ne blogun tend. <br /> <br /> Salvatori, nese nuk gaboj, eshte hera e pare qe le nje mesazh ose ke ndryshuar pseudonimin ?
S
Kam ardhur edhe here te tjera ne blogun tend,sidoqofte faleminderit per çfare shkruan.<br /> Tori.
Publicité