Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
3 août 2007

Ekspozitë e një artisteje Shqiptare në Paris

ekspozitaGjeta sot në mesazhet e mia këtë lajmërim mbi hapjen e një ekspozite vetiake të piktores Afeida Meta në një Galeri në Paris.

Kërkova një çik mbi artisten në internet dhe nuk gjeta gjë (në një forum vetëm përmëndej kjo ekspozitë). Kush kalon nga Parisi mbase na jep përshtypjet e tij. Unë jam me pushime akoma.

Adresa e saktë (se nuk duket mirë nga fotografia)

Galeria Christian Siret
134/137 galerie de Valois
75001 Paris

Ekspozita mund të vizitohet deri më 14 gusht 2007.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
Beni, ideja eshte shume e mire. Mbase duhet ta diskutojme nje çik me gjate. Mbase nje blog ku nje admistrues duhet te ve lajmet dhe sidomos vendin ku zhvillohen dhe pjesmarresit te diskutojne. Po e shenoj dhe mbase bej nje note per me h detaje.<br /> <br /> EH, nuk kam filluar punen akoma dhe nuk jam me me pushime te verteta. Ja rifillova sot dhe shpresoj te me mbaje frymezimi - te pershendes.<br /> <br /> N.Ago, pashe qe ti pushimet i kishe me udhetime te vlefshme, te kam nje çik zili.
N
Pushime të gëzuara dhe çlodhëse!
E
Tetena heeeeeee....te ka zene gjumi ke ekspozita epo te ka ikur frymezimi??? :D <br /> mos na thuaj qe po punon se se besojme... :)<br /> (je rigoleeeeeeeeeeeee....) <br /> <br /> ca va? knej eshte nje tepms pourri...mais pourri...u bene 2 dite qe u kalbem ne shi, et j'ai resortie le jorgan :D <br /> <br /> A+
B
Rrofsh Tena, do njoftoj njerezit qe ndodhen ato aneve keto kohe nese jane te interesuar.<br /> <br /> Pastaj, Edrus, me dhe nje ide te mire kur the qe dhe ty te erdhi nga ajo agjensia. Perse nuk krijojme nje direktori, ose mailing list per aktivitetet e shqiptareve anembane ne bote, kudo qe jane, duke mos pritur nga agjensi qe interesin e tyre mund edhe ta kene vetem ekonomik. Une per vete jam gati. e ngreme dhe e vendosim ne te gjitha faqet tona si link. Peshku ka me shume audience sesa ne, mbase na ndihmon.
E
rrofsh o Tena..ça do benim ne pa ty? e kam me verte...
Publicité