Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
7 septembre 2007

Ekspozita e maskave - Fotografitë

20070907_161Nuk pata mundësi të shkoja në inagurim veç të paktën shkova per te bere ca fotografi nje dite tjeter. Per me thene te drejten shkova dy here se nuk e kisha lexuar shume mire atë që kisha shkruajtur dhe nuk e pashë që ishte e mbyllur ne drekë dhe hapej vetem rreth ores 15. Nejse, një shqiptare e simpatike më priti dhe më përcolli dhe më la të fotografoja maskat qe i shikoni më poshtë.

maskat

Publicité
Publicité
Commentaires
T
shtttt belle fleur, edhe une veç duhet te shkojme ne Venecia ka thashetheme.
B
shume te lezetshme. do me pelqente te shkoja ne nje ballo me maska:)) i'm dreaming:))
T
Eni, faleminderit. Historia nuk ishte shume e detajuar dhe ekspozita kishte vetem fotografi (nuk i mora ne foto) dhe keto maskat.<br /> <br /> Ervivi, shyqyr qe nuk e fillove koleksioni se duhet te bej nje çik si sh shtrenjte. Nese nuk gaboj, maskat edhe shiteshin veç nuk pyeta per çmimin.
E
ej, kjo eshte nje nga gjerat qe vertete adhuroj...<br /> kisha menduar njehere te filloja nje koleksjon te tille....por e lash pastaj ( kam vetem 3 cope)
E
sa qef duken shume te bukura.po historine e tyre e shkruante poshte maskave?<br /> fundjave te bukur lal.
Publicité