Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
28 octobre 2007

Një blog i ri kolektiv

sigla_2

Duke marr shkas nga pyetsori i fundit si dhe për të ndihmuar komentuesit pa blogje të shprehen, krijova një blog të ri të quajtur « Sheshi Mejdanit ».

Blogu nuk ka ndonjë temë të caktuar. Fillimisht jam vetëm dhe kush të dojë të më ndihmojë me kanaqësi. Sigurisht që nuk ka artikuj. Ideja më erdhi duke parë akullnajën që mirëpriti disa miq. Për të botuar, më dërgoni një mail në adresën tetenah@gmail.com, sipas kërkesave adresa do të ndryshohet..

Cdo botues i ri, fillimisht duhet të dërgojë një prezantim të vetes me dy llafe apo me më shumë dhe fotografi nëse keni dashëri.

Për një artikull, veç tij sigurisht, dërgoni pseudonimin, temën që trajton artikulli dhe një fotografi nëse dëshironi.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
Eni, une mora shkas nga pu=yetsori jot dhe me gjithe qejf vetemse atje ku njerzit jane pergjigjur ne pyetsor, nuk mund t'i transferojme se mungojne komentet.
E
e dashur , mendova ta vije pyetesorin dhe ne kete blog ose nje si lloj pyetesori..keshtu mbase do nxiteshin me lehte njerezia per te shkruar diçka.si thua?
T
Belle fleur, per momentin eshte vetem ne letra se nuk ka asnje botim !?
B
Tena nismetarja:)) urime!
T
Elais, une e kisha per ata qe ose nuk dine sh informatikisht te bejne nje blog ose nuk mendojne te kene nje per ta furnizuar gjithe kohes. Nderkohe me te pare e me te bere?<br /> <br /> Ervivi, dhe he hidhu.<br /> <br /> eni, shpresoj te jete diçka qe do funksionoje. P.sh mendova ata qe nuk mund ta plotesojne pyetsorin tend te hidhen ketej.
Publicité