Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
19 novembre 2007

Duke luajtur paparaci

Projet1

Isha me disa kolgë për të zgjedhur një dhuratë për një kolege në dyqanin ku bëhen zakonisht dhuratat këtej nga anët tona dhe që quhet FNAC(muzikë, libra, filma e të tjera si këto) (më shumë detaje ndonjë ditë tjetër). Dhe hop pashë një artist të njohur, hiper, mega, supra (nuk e di a thuhen në shqip gjithë këto gjëra) pra shumë i njohur (nuk njoh muzikën e tij por mes tij dhe një të mbiquajtur Hilton (jo hoteli diçka e afërt) nuk e di cilin/cilën shohim më shumë) . Kujdes kllapat.

Pra meqë binte fiks në orën e duhur, shkova të tentoja ca fotografi të NGJARJES. Nuk duket shumë mirë evenimenti por mund të thoni, që unë, shqiptarja që njhni nashti prej kohësh, ishte atje duke vjedhur imazhet !

Të na falin ata që vlerësojnë artistin se nuk kam ç’të them më shumë për të, për më shumë që nuk ndenja në rradhë për ta parë, në fakt ç’mund t’i thosha ? Ngelet për mua personazhi që sërisht ndeshet në të rejat stars në internet.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
SA, faleminderit, po e shenoj dhe kerkoj ne internet per ta degjuar.
S
Te keshilloj MUSIC WHEN THE LIGHTS GO OUT te Libertines.
T
selfi, une nuk mund as te identifikoje nje melodi te ketij njeriut !<br /> <br /> Sa, mireserdhe ne kete blog. Mund te na keshilloje ndonje kenge per ne qe marshojme rrugeve ne kembe per te arritur ne pune.<br /> <br /> ados, sinqerisht nuk e njoh fare ndaj beja gjoja paparaci.<br /> <br /> A.M. po shkoj ta shikoj<br /> <br /> Mongkut, je ne le connais pas ! Ca m'a fait rire de être la, a la Fnac au même moment que lui !
M
J'aime bien Babyshambles !!!
A
ne blogun tim<br /> firmose & pasoje <br /> merci d'avance
Publicité