Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
28 novembre 2007

Identiteti me këngë

Nuk e di në çfarë moshe bëhemi të ndërgjegjshëm mbi faktin që banojme në një shtet të caktuar dhe ky shtet (komb) përfaqësohet me nje himn ?

Me ndihmën e sportit dhe të Zizus, siç i themi këtej nga anët tona, fëmijët e kopshit fillojnë të flasin për Francën (nocion i vështirë për një moshë të tillë ju siguroj) dhe këngën e saj (himn është akoma më i vështirë si nocion i shpjegueshëm ).

Pra për brezin e ri (dhe të vjetrin që nuk i kujtohen) vura fjalët vitin e kaluar dhe gjeta muzikën sot. Pra gëzuar festën e pavarësisë ose festën kombëtare dhe na ngelet një gjellë e caktuar për ta festuar (mishi në hell është një çik i vështirë sa më shumë bredhim nga perëndimi).

Publicité
Publicité
Commentaires
T
N.Ago. teme shume deprimuese - a çlirohemi dot nga demonet e vetes?<br /> <br /> belle fleur, faleminderit e dashur per kujdesin. Normalisht jam mire veç nje momenti veteizolimi, me arrin edhe mua ç'ti bej.
B
Uroj qe mungesa jote te jete dicka pozitive! Zakonisht, ti je nder te rrallat qe e le blogun tend pa news dhe informacione. Uroj qe te jesh mire!<br /> <br /> Pershendetje!
N
Ndërsa mua më ngelet mëdyshja: Shqipëria, u çlirua ndonjëherë apo jo?!
T
Eda, mua 1 maji me kujton vetem te ftohtin. Kam pershtypjen qe asnjehere nuk ka pasur me sh ftohte sesa per 1 majet kur qe ne mengjes prisnim pa fund ne uniformat.
E
o Tena<br /> nuk e di pse, por sa here degjoj himnin tone, me vjen ndermend 1 Maji,dhe emozionet tona(une te pakten emozionohesha) kur na vinte radha te parakalonim..<br /> sa per te ftohtin<br /> ngushellimet e mia (ngushellimet edhe per mua)
Publicité