Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
15 décembre 2007

Atmosfera parafestive me vonese

20071209_243Këto fotografi kanë më shumë se një muaj. Kur i pashë mu duk pak e çuditshme që si një muaj e gjysëm përpara mund të fillonin zbukurimet, bora e pambukut, bredhat, dritat et etj. Por ne fakt po. Nëse fillimi ishte ky vazhdimi është turma njerzish që blejnë dyqaneve, paketime pa fund, dhuratat e shumta fshehur në letra të bukura. Më pëlqen ky ambjent. Më kujton fëmijërinë me xhamat e zbukuruara me pambuk, letrat me ngjyra dhe megjithatë një dhuratë.

Blogu i kartolinave ka filluar të frekuentohet, jo aq dyndshëm !

Nëse jeni dakort, mendoj të shtoj në këtë blog edhe fotografi të atmosferës së festave në qytetet ku jeni dhe ku mundeni. Hajde le ta mbyllim këtë vit me nota optimizmi. (kujdes nuk marr persiper Parisin, shpresoj qe dikush tjeter te shprehet per kete qytet).

20071209_244

Publicité
Publicité
Commentaires
T
jemi ne te njejtin nivel. Gjynaf qe te medhenjte nuk i besojne me plakut te vitit te ri per te shkruajtur letra.
A
Tena lere lere problem i madh eshte ai dreq, s'po di ça dua per vehte e jo mo te gjej se ça duan te tjeret, veshtire kjo pune :)<br /> <br /> Ti i mbarove keto pune??? Apo akoma ne kerkim e siper je? <br /> Une s'kam blere ende pothuajse asgje :S
T
jo jo ados per momentin problemi eshte gjetja dhe blerja e dhuratave.
A
Atmosfere festive...pa greva shpresojme, apo jo ?
Publicité