Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
28 avril 2008

Maj '68 - Prologu

manifKjo eshte nje fotografi nga Parisi ne ato kohera.

Pyetja ime eshte çfare prezanton per ju Maji 68?

Para se te instalohesha ne France, per mua kjo periudhe ishte e lidhur me nje revolte te paqarte dhe me nje muzike te qarte. Si çdo shqiptare, te pakten rrethi i miqve te mi, vizita e pare ne kete qyetet ishte tek varri i Jim Morrison-it.

Jeta ketu me beri te kisha me shume informacion mbi kete ngjarje, te takoja bashkohore/pjesmarres te saj apo te degjoja debate te liderve te kesaj levizje. Nuk mund te them qe idete jane te qarta. Debatet vazhdojne dhe 40 vjetori i ngjarjes implikon deri Presidentin.  Per me shume shresoj se shpejti.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
e paditur, nuk e kam pare!? Dhe nuk besoj te kem kohe se shpejti. Nejse Francezet ngelen ne thelb anarkiste mbase ndaj dhe me pelqen te jem ketu.
E
tena,<br /> e ke parë filmin "The Dreamers" të Bertoluccit? Ngjarjet e tij zhvillohen ne Parisin e 68-ës, dhe filmi kap mirë frymën e anarkisë dhe dëshirën për të thyer tabutë të brezit të ri.
T
A.M boll qave dhe merr trenin dhe beji nj vizite Parisit
A
do ti qe ne 2008 un nuk kam ber as1 visit akoma ne paris....<br /> à l'oocasion j'y vais voir de gaul(sa tombe hein)<br /> à bientôt
T
ados, mes nesh edhe une kam te pakten dy muaj qe nuk kam vene kembet ne Paris. Java ne pune jasht tij dhe fundjava gjithashtu ne shtepi. <br /> Sa do te rrish?<br /> <br /> N.Ago, jo edhe aq se vete levizja ishte me shume anakiste dhe jo e ndertuar ne nje program/kerkesa te caktuara.
Publicité