Aktualiteti, drejtesia, virgjëria dhe Franca
Nëse këto ditët e fundit do të shikoni titujt e shtypit/TV/radiove në Francë, lajmi më i ndeshur është anullimi i një martese për çështje virgjërie (të asaj sigurisht). Ajo që çudit më shumë të gjithë është që si është e mundur që në Francën e sotme, një Francë laike, ku jeta private nuk përzihet me publiken - tema të tilla të përdoren si argumenta përpara ligjit dhe që po ky ligj t’i quaj të drejta.
Le të kthehemi me konkretisht në ngjarjen. Mbas natës së parë të martesës, andej nga viti 2006, burri përzë gruan sepse ajo nuk ishte e virgjer. Pra martesa nuk është konsumuar dhe Dhëndri kërkon thjesht anullimin e martesës (ajo nuk ka ekzistuar ndonjëherë) dhe jo divorcin (të gjendurit i divorcuar).
Ligji francez i jep të drejtën çdonjëriu të anullojë një martesë me arsyen „Gabim mbi personin“. Ky ligj përdoret shpesh në raste p.sh. kur personi mund të ketë gënjyer mbi moshën, gjatësinë, nacionalitetin etj. Për të aplikuar këtë klozë, akuzuesi rastin e mësipërm akuzon të akuzuarën që i ka gënjyer mbi një cilësi primordiale për të. Për këtë arsye ai kërkon anullimin e martesës.
Në Francë, një kërkesë për gjykim në rradhë të parë duhet të jetë e pranueshme. Kjo kërkesë e ka kaluar këtë prove të parë. Dhe gjykimi është dhënë në favor të akuzuesit pasi e akuzuara ka pranuar publikisht që ka gënjyer.
Atëhere ku është ligji dhe ku është Maliqi ?
Në rradhë të parë mendoj që motivet e kësaj kërkese janë fetare dhe shteti Francez është një shtet laik – Pra zgjidhja e një problemi fetar me anë të një ligji laik është anormale
Në rradhë të dytë, virgjëria është një problem intim, privat dhe në Francë, jeta private nuk përzihet me jetën publike.
Ka shumë njerëz që thonë që kjo ishte zgjidhja më e mirë për të gjithë pratagonistët e kësaj ngjarje por ky ishte vetëm një rast më e rëndësishmja dhe më shqetësuesja është diskutimi anakronik i virgjërisë sot në shoqërinë franceze dhe reziku i një disriminimi komunitar dhe regresion në të drejtat e grave në përgjithësi në shoqërinë e sotme.