Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
6 juin 2008

Kush kerkon gjen - si dhe çfare çeshtje tjeter.

mot_clesNuk e di ju por une sa here futem per te shkruajtur nje note te re (çdo dite zakonisht) shikoj paraprakisht numrin e vizitoreve, nga kane ardhur dhe si kane ardhur deri tek une. Si kane ardhur eshte çfare fjale çeles i ka sjelle deri tek une.

Pothuajse çdo dite i jam te drejte Enit se dashuria na mban gjalle.

Nuk para gjej fjale te çuditshme si nje komshie tjeter por ajo fjala 'ymdfwq...' nuk e kuptoj fare ! duhet te jete nje fjalekalimi mbase.

Ndonjehere zbuloj tema per te diskutuar si p.sh sot 'shtatezania normale'

Duhet te them qe ja kam arritur qellimit se kur kerkohet 'parisi' blogu im del nga rradhet - uf.

Po ju, blogmbajtesit e tjere i beni kete pyetjen filozofike vedit dhe nese po, cilat jane fjalet tuaja te preferuara.

Per ata qe kane nje blog, a bejne zbulime interesante keshtu?

Publicité
Publicité
Commentaires
T
rrofsh e paditur. Une ne canalblog i kam pothuajse te gjitha ato qe permend per Analystic. Per kalimtaret, mendoj qe varet nga blogu dhe shpresoj qe tek i imi mund te gjejne informacione mbi parisin apo thashetheme mbi jeten ne te !
E
Tena, Eni,<br /> <br /> vura në blogun tim një postë që tregon si vihet në punë Google Analytics.<br /> <br /> shpresoj që të jetë e vlefshme.<br /> <br /> @Tena, unë them që njerëz që na gjejnë rastësisht nga Google, zor që të vendosin të na lexojnë (përtej asaj që u intereson, dhe që shpesh nuk është fare në faqen tonë). Vizitorët kryesorë e të vazhdueshëm vijnë përmes lidhjeve mes blogeve. Të gjithë të tjerët do të jenë gjithnjë të përkohshëm. Po ky Google Analytics të jep mundësi të shohësh shumë detaje (sa minuta rri një lexues, sa faqe lexon mesatarisht, nga vjen, etj, etj.).
T
e paditur, une mendoj qe i pari i fjaleve qe sjellin ne blogun e secilit eshte nje hap per te afruar shkruesin me vizitoret anonim apo qe nuk shfaqen me komenete! Ngelet gjithmone mendoj pa pergjigje si dhe pse ka njerez qe na lexojne.
E
e.t mos vdeksh:)
E
flm e paditur.te shohim çdo te dale.
Publicité