Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
4 septembre 2008

Si te edukojme restorantet për tu ushqyer shëndetshëm !

P1050607

McDonalds apo jo ? Sanduiç apo sallatë ? Unshqime të yndyrshme apo ushqime të shëndetshme ?

Pyetje evidente që besoj të gjithë japin të njëjtën përgjigje – Jo McDo, Po sallatë dhe rroftë ushqimi i mirë.

Përgjigjet e duhura automatike veç e përditshmja mendoj na imponon zgjedhje më të larmishme apo të shijshme !

Për ata që e mbajnë mënd, një nga restorantet e para në Tiranë dhe të para në formë fast-food, ka qënë ish Kafe Flora (uaaaaaaaaa – kujtim nga antikiteti ky i fundit). Lokali në fjalë i ngjante nje McDo por me patate të qëruara dhe skuqura në çast dhe me domate vendi. Ishin këto të fundit që shkaktuan falimentimin e lokalit të suksesshem. Ishte fillimi i post – komunizmit dhe prodhimi importimi i frutave të kuqe nuk ishte akoma në vijë. Më mirë do më thoni ju. Përgjigja ime është ca eskallopë duke notuar në gjalp dhe pana në një lokal të atdheut – të shijshëm sigurisht por po ti referohem paragrafit 2 të kësaj note, jam e humbur, shkoj tek paragrafi 3 - dhe e shpall fitimtar.

Flas për atdheun, janë kujtimet që më zgjohen nga fotografia e marrë në Korsikë ku gjthshka që ka lidhje me një lokal ku hahet mish të grirë në sgarë që pastaj hahet mes du copash buke, përfundon në një zjarr "aksidental".

Publicité
Publicité
Commentaires
T
ania, ti thua 94 - 96 ? Une perpara arteve mbaj mend kisken e pare qe bente mish te grire te skuqur? Mbase flasim per te njejtin.<br /> <br /> Per paragrafin e dyte - jam shume koshiente per mungesen e koshiences ne kete drejtim/ ç'ti bejme e pranoj qe jam e dobet perpara tundimit !
A
Tena une ato sanduiçet e kafe Flores si mbaj mend e mbase si kam provuar, por ato qe me kane ngelur ne mend jane ato te nje kioske te vogel ne shkallet afer Akademise se Arteve ( vitet 94-96, se me vone se mbaj mend ishte akoma apo jo).<br /> <br /> Persa i perket ushqimit te ekuilibruar mund te jesh koshient per ushqimet qe duhet te perdoresh por qe nganjehere ato ushqimet " e ndaluara" ta bejne me sy e te shkon goja leng e ketu nuk reziston dot me :)))
Publicité