Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
2 octobre 2008

Kompleksi ZADEJA në Francë

koncert_shqip

Kompleksi ZADEJA nga Shqipëria

Është ftuar në Festivalin e 17 të këngëve të shenjta Mesdhetare Mbahet nga 3 deri më 26 tetor 2008 në Marsejë koncert

Kompleksi ZADEJA do të japë tre koncerte :
Më 3 tetor në Mandelieu la Napoule,
Më 4 tetor në Roque d'Anthéron dhe
Më 5 tetor në Marsejë.

Për më shumë mund të kontaktoni
Géraldine Pourrat
ECUME - “Echanges Culturels en Méditerranée”
1 Place Gabriel Péri
13001 – Marseille FRANCE
Tél : +33 (0)4 91 91 41 41
Fax: +33 (0) 4 91 91 40 40

Publicité
Publicité
Commentaires
T
xhenius, shpresoj te kesh kaluar nje fundjave te kendshme - kush eshte nexhi?
X
Te justifikohesh?!as mos e mendo,flm sepse mesova diçka te re.kemi nexhin qe justifikohet per te gjitha por,le ta harrojme kete weekend ate me zbavitjet tona.alla prossima!
T
xhenius, verejtje me vend - fotografia na kujton vertet kenget per xhaxhin! <br /> <br /> Une nuk justifikohem, sjell ketu vetem lajmerimet qe marr mbi atdheun dhe aktivitetet mbi te ne France.
X
jam kurreshtare t'i degjoja mbasi eshte nje kulture e re per vendin tone ish ateist, ku, i thureshin kenge vetem enverit.
Publicité