Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
31 octobre 2008

Dyqan për lopofilët në Paris

Termi lopofil është një shpikje gjeniale nga ana ime (!) (apo jo, nejse tashti e thashë dhe besoj kuptohem)

Termi u gjet për të prezantuar këtë dyqanin parizjan objektesh me motive lope!

20060723_049        20060723_050

20060723_051

Kush do adresën, te me bej nje xëre elektronike.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
aklli - une pres vizita ne Paris. Sbehet njeri i gjalle mor jahu!<br /> lopet mos na i prek ketej nga franca
A
haha<br /> unë kujtova se kishe ardhë në zvicër dhe s'më kishe bërë zë.... :)
T
dhe vertet ketu eshte panairi me i vizituar, mbase njesoj si panairi i makinave!<br /> pra lopet dhe makinat pelqehen ne kohet moderene - po them si konkluzion (ha ha)
X
flm tena ,eshte vertet interesante ideja per te bere nje panair lopesh,tregues i mirqenies dhe respektit per punen,sa larg jemi!
T
Elais, kam ca fotot te tj per dyqanet e llojit qe permend. Se shpejti do ti ve besoj.<br /> <br /> xhenius, dyqani shet artikuj me motive lope (ha ha me vjen per te qeshur kur e shkruaj) . Per çeshtje lopesh ketej nga franca nuk qahemi, shiko fotot ketu:<br /> http://tenaneparis.canalblog.com/archives/2007/03/10/4262348.html<br />
Publicité