Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
19 novembre 2008

Takim mbi një libër për Voskopojën në Paris

51f7Z1lncvL__SL500_AA240_

Shoqata Albania

Organizon një takim me

Maximilien DURAND
Historian arti dhe shkrimtar

Me rastin e publikimit të librit të tij
‘Sixtine e Ballkanit. Kisha Shën Athanasi Voskopojë’

Të mërkurën 19 nëntor 2008 më 18 :30
Maison des associations du 7ème arrondissement
93, rue Saint-Dominique 75007 Paris
Métro : La Tour Maubourg

Voskopojë Ekzistojnë akoma nga epoka më e ndritur e saj, 5 kisha dhe një Manëstir të ndërtuar dhe zbukuruara mes shekujve XVII dhe ËVII Mes këture monumenteve, më i spikaturi për autorin është kisha Shën Athanasi e ndërtuar më 1734 dhe dekoruar në vitet 1744 – 1745 . Pikturat e kësaj kishe janë realizuar nga vëllezrit Kostandin dhe Athanas të mirënjohur me pseudonimin « Zografi ».

Publicité
Publicité
Commentaires
T
xhenius, faleminderit dhe gezuar kete vit te ri.
X
Uroj te gjesh pak kohe per te shijuar festat.<br /> Gezuar 2009!
T
N.Ago nuk shkova. ne keto momente jam e zene ne pune dhe e lodhur dhe me vjen keq qe nuk kam as fuqi te ndjeke blogun tim apo blogostanin !
N
Si shkoi takimi? Munde te shkosh?<br /> Fundjave te mbare!
T
xheniu, çe pyet me ate pune e supermarkato. ndaj nuk dal sh ketej se kam jo vetem sh pune por nuk shikoj me qytetin me sy!
Publicité