Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
18 janvier 2007

Një urim për Vitit e Ri shumë origjinal

Urimi2007Janari është muaji i urimeve. Në punë, miqtë, familja, të gjithë mundohen të bëjnë një urim original. Janari është gjithashtu muaji i vendimeve të mënçura për vitin që fillon. Kjo lojë (klikoni tek ikona) në kuadrin e urimit të ndihmon për të përcaktuar vendimet e vitit. Unë zgjodha tre:

Të përpiqem me moderacion të autoshkatarohem në diskoteke (Essayer modérément de s’autodétruire en discothèque.)

Ti impozoj vetes në mënyrë hipokrite të jetoj pa marë frymë (S’imposer hypocritement de vivre en apnée.)

Ti propozoj vetes që pa shpresë të admirohet përtokë (Se proposer inespérément de s’admirer par terre)

Jo keq si program një-vjeçar. Hajdeni dhe provojeni dhe më thoni programet tuaja (kush nuk është aq i fortë në frëngjisht sa unë, hajt se po e ndihmoj me modesti)

Publicité
Publicité
Commentaires
T
Po po e.T. jane vendimet e ketij viti, kurajo.
E
......po keto turpe une, duhet apo s'duhet ti bej kete vit ?<br /> nuk kupotva lojen. :(
E
s'po e zgjas,... mire qe, edhe pse gisht kembe... te pakten eshte gisht :P
T
A, une jam vetem perkthyesi, zbatuesi je ti Edro
E
edhe sikur te jete gishti i madh i kembes se djathte .....????
Publicité