Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
20 avril 2007

Brigitte

bardot_brigittetaniNuk e di nëse ju kujtohet Brigitte Bardot [Brizhid Bardo], e bukura nga Franca. Kujdes bëhet fjalë për një informacion të parëndësishëm. Nje informacion  për zgjedhjet në përgjithësi dhe plakjen e artistëve në veçanti.

Zgjedhjet, aristja, 73 vjeç tashme, deklaron që nuk ka ndërmënd të votoj Le Pen ! (ekstremi i djathtë racist për ata që nuk e njohin) dhe asnjë tjetër nga kandidatët që ngelin. Asnjë nuk i përgjigjet kërkesave të saj (shiko më poshtë)

Plakja, e mbajtur si një nga artistet me më shumë skandale, Brigitte qetësohet duke u interesuar për kafshët. Ajo krijon një fondacion për mbrojtjen e tyre. Sigurisht nuk jam kundra mrojtjes së kafshëve veç e bukura harron njerzit. Bile më keq. Në fund të viteve '90, boton një libër ku ndër të tjera ankohet që vlerat e Francës së vërtetë po zhduken, shkaku, shumë të huaj.

Nejse, për ata që duan ta kujtojnë Brigitte Bardot në kulmin e bukurisë dhe famës, ju këshilloj të mos klikoni tek fotografia.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
eni ne fakt ajo ka te drejte te krijoje realitetin qe do veç ta qepi.<br /> <br /> Elais, nuk jam kundra qe merret me kafshet veç qendrimi racist eshte i pafalshem, mendoj. per ps: nuk e di pse e krahasoj me Sofia Loren dhe as qe krahasohen.<br /> <br /> banago jam dakord.
B
Gjynah, shkau dhe kjo...
E
Marrezia dhe madheshtia jane shume afer thone.<br /> <br /> Ajo eshte sic duket teper e zhgenjyer nga njerezit ndaj merret me kafshet :P<br /> <br /> ps: Si per 73 vjece qe eshte ne foton tjeter nuk duket dhe aq keq jo.
E
e kam degjuar dhe une punen e kesaj Brigittes.Ka dale fare nga realiteti me duket e shkreta.
Publicité