Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
12 décembre 2007

Akoma një pyetsor

Ja prapë një pyetsor që ma la në derë një shoqe veriore. Ta bëj mos ta bëj, ja një variant i pytjeve. Ushtrimi – sa më shkurt.

  1. Interesoheni për ? gjithshka
  2. Çfarë shteti ? për momentin ky ku jetoj. Çdo gjë në kohën e vet.
  3. Çfarë doni mbi gjithshka ? jetën.
  4. Gjëja më e mrekullueshme për ju ? dashuria.
  5. Gjëja që nuk pëlqeni më shumë ? hipokrizia.
  6. Nga çfarë vështirësi vuani më shumë ? adaptimi me motin.
  7. Çfarë personi je ? optimist.
  8. Një pjesë e rëndësishme e jetës tënde ? çdo moment, të paktën përpiqem

Vetëm se në fund të fundit përgjigjet janë shumë shumë, klasike. Nuk po ja pasoj njeriu veç atyre që duan me inisjativën e tyre sigurisht. Jo pronarë blogjesh, mblidhuni tek Sheshi i Mejdanit.

Publicité
Publicité
Commentaires
T
perpiqem belle fleur, perpiqem - per te dyja gjerat qe thua.
B
Ja keshtu te do komuniteti i blogut:)) <br /> <br /> Me pelqeu pika 7 & 8.
T
kujdes eni se nuk e kam preçizuar cila !?
E
na kenaqe Tena rrofsh. me pelqeu me shume pergjigjja nr.4 :)
T
Elais, tjetri eshte bindur. Te lutem jo me kritika (ha ha).
Publicité