Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Parisi nje dashuri pa fund
Publicité
Newsletter
Archives
Parisi nje dashuri pa fund
29 mars 2007

Projekti artistik YASH

projekti_jash Para ca ditësh, dikush më shkruante një mesazh dhe më kërkonte  adresat e e-mailit të kontakteve të mia në Paris. Një çik e çuditshme si kërkesë për më shumë që personin nuk e njihja fare. Në fillim mendova se ishte një spam, pastaj thashë se ishte më mirë të përgjigjesha dhe të testoja terrenin. Si përfundim bëhet fjalë për një artsit shqiptar. Ai quhet Ylli Jasa. Bëra ca kërkime në internet dhe gjeta që Ylli eshte edhe autor poezish. Këtu doja të flisja për një projekt që ai ka nisur në Itali dhe që kërkon ta zhvilloj edhe në Francë. Pra kush kalon këtej, dhe është i interesuar, mund të lexoni më shumë mbi projektin e këtij shqiptari në italisht dhe frengjisht.

Publicité
Publicité
Commentaires
Y
JU LUTEM SHQIPETAREVE ME BANIM NE PARIS TE ME NDIHMOJNE TE GJEJ ADRESEN ... E MAILIT TE ORNELA VORPSIT<br /> FLM<br /> YLLI JASA
E
gjithashtu e dashur Tena:)
T
Kur te duahs Eni, ndaj jemi ketu. (ha ha).<br /> kalofsh nje fundjave te kendshme.
E
e di se ma solli dhe mua ftesen per te marre pjese ne projekt , por s'e kuptova sepse nuk kishte dhene shpjegim tjeter.falemderit per iluminimin Tena.
Publicité